det känns bra,

Fy fan vilken rolig dag, han dock inte till praktiken som var ett minus. MEn efter middagen super!
Var på skiftinge palatset och föreläste om hår och smink tillsammans med Alaa och Olivia!
Alla var så snälla och trevliga, frågvisa och intresset var jätte stort. Kuriren och Folket kom och tog kort och interljuva oss, så kolla in tidningen i morgon folks!
Jag älskar sådana här saker, att få gå ut och prata med folk, väcka intresse och få respekt från den som lyssnar.
Det var en lång dag med kom hem vid åtta men det var helt klart värt det, utantvekan!

Imorgon är det öppethus så det blir en tidig morgon! Efter öppet hus ska jag coh Olivia plugga lite sens ka jag försöka hinna förbi min praktik och hälsa efersom jag inte var där idag.
Snart kommer Sara med öl till moi mens ka inte dricka ikväll. Imorgon däremot då smäller det ska fira Olivia. Ferreberre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0