det var inte droppen som fik bägaren att rina över utan det var 5 droppar för mycket,

Kom nydligen hem, ja eller inte så nydligen. Var på stan en snabbis och handlade present till moderjord som fyller idag. Så ikväll blir det god mat och tårta. Mumms!
Dagen i skolan var chill chill började 13,40 Två lektioner, samhäll bara en genom gång som man inte kunde hör på grund av att folk inte kunde hålla käften fick även ett papper där vi skulle jobba med men kom inte så långt på det eftersom jag inte ens kunde höra mina egna tanka. Sen hade jag själv, som vanligt naturkunskap genomgång sen film. Så min dag var inte så jobbig.

Igår såg jag den, den omtalade filmen. Filmen som nästan alla snackar om. Och fan va den var bra, fast på ett sjukt sätt. Paranormal activity! Det var ingen film som man direkt hoppade till i men man vart bara så freakt out så det är sjukk! jag rös igenom hela filmen. OMG var det ändå jag kunde säga när jag sett klart den typ.

Läste i tidningen för ett tag sen om en 11-åring som just fött sitt första barn. 11-år!! . Och fadern till barnet var 19 år. Det var det sjukaste. så fort föräldrarna fick reda på att ett barn väntades så vart det bröllop. De firade i 3dagar och på andra dagen så fick hon barnet. Efter hon fött fortsatte hon festa. Hennes komentar till tidingen var
- För några dagar sedan lekte jag med dockor, men nu har jag min dotter att leka med.
och..
- Nu ska jag hoppa av skolan för att ta hand om min dotter.

Sjukt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0