jag kan bara inte ha det så här längre,

hejsan hoppsan, sitter på praktiken just nu det har vart en lugn dag vart av jag har tyckt vart skönt. Eftersom jag har just nu en fruktansvärd huvudverk.
Jag var nyss på ica och på vägen dit så såg jag ett lilet gäng killar. Och jag kunde inte låta bli att lägga märke till en av killarna som mobbade ut en annan. Sa att han inte fick vara med OSV
Någonting som gör mig så fruktansvärt arg är mobbing, vi är alla olika och bör accepteras utav alla oavsätt. Att bli mobbad som liten kan sätta spår för livet. FYAN!

kvällen, ja hur den ska spenderas vet jag inte än det får vi se.
Men i morgon ska jag och älskade beck ses. Vi ska spela sims, kolla film, äta gott och så ska jag klippa den lilla bruden. Ska bli riktigt kul det var jätte länge sedan vi var med varandra själv. Nu ska jag ta mig en liten kaffe. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0