varför är du den du är,

Ja, nu sitter jag i Rebeccas soffa och kollar på Patrik 1,5. Går kvällen spenrderades mycket oplanerat firade först  Oscar som fyllde 18, grattis till han. Efter det så vart det en sväng förbi Max, körde en drive in. På kvällen lite senare så krogen. Det vra.... precis som vanligt.  KVällen vart lugn alltid lika kul att gå ut på krogen och kolla på allas miner när man sa
- Nä jag kör nyktert...
- Va? Kom igen. Smaka?
- Nä jag kör bil.
- Okeeej.....


Körde hem Sara efter krogen, Ut av oklar andledning plockade vi upp Antonio efter det körde vidare och mötte en hel liga med fulla ungdomar så varfor inte  proppa in alla i bilden?
jag tror vi var 10P i bilden körde de till skogstorp., Sen äntligen åkte vi hem. Poppade popcorn la oss i sofforna med popcorn och chips. Slog på en film sanckade lite skit sen kunde ögonen bara inte hålla sig vankna längre.

Nu ska jags nart skjusa Rebecca till tåget sen hem och skriva klart mitt tal till nationela provet i SV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0