kännslan är ett faktum,

Jag vet vad folk tycker och tänker om mig men jag låter de tycka/tänka det, för att de är vad de behöver. Snart kommer jag ta studenten och jag kan börja om. Men det blir svårare för de som behöver skolan för att göra sig själva så speciella. De som använder det här stället för att bygga upp sig själv och sen få reda på att världen inte bryrsig så mycket om vem man var i gymnasiet...



Senaste två veckorna har jag tänkt mycke på framtiden och på det som komma skall. Jag börjar känna mer och mer panik över va i helvete jag ska göra efter studenten. Det är inte långt kvar nu.. eller jo egentligen är det jätte långt kvar. Men känns ändå inte som det mest pga att man snackar så mycket om det hela tiden, balen, vad man ska ha på sig om man har bokat de ena och det andra, studentkryssningen och själva studenten om allt det inebär.
Jag vet inte riktigt vad jag vill göra mer än att get the hell out of her.. Men innan jag kan göra det så är det plugg plugg plugg som gäller. Det är fruktansvärt mycket för mig i skolan nu men mycket av det är redan av klarat men ännu mer är inte på börjat så nu i helgen blir det till att plugga en del och nästa vecka lär man inte se så mycket av mig.





Igår åkte jag till IKEA (igen) en snabbis och som medhjälpare till handlandet och bärandet och körandet av vagen tog jag Östvik med mig. Det var ruggit kul sprang runt där och härjade, hoppade lite i sängarna och snckade opassande saker på opassande ställen. Hittade inte dock ALLT jag ville köpa antingen fanns det inte i den längd jag skulle ha, passade inte i smaken eller det var fel färger och stolekar. Men kom hem med en hylla som jag ska piffa till lite i helgen.
Ommubleringen är ett faktum!

Idag hjälpte Sara mig med matten det gick helt okej ända tills  paradis hotel började. Kollade på det diskuterade vackan och framtiden på veckan.

Olle åkte hem igår för att fira sin födelsedag somär på Söndag och när hon kommer hems ka vi fira henne med tårta och myskväll! Nu pallar jag inte mer ska sova i morgon praktik sen ut och äta SEN middag och BIO med älskade Sara och ni kan nog alla gissa vilken film vi ska se så behöver förmodligen inte ens skriva det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0