Jag vet inte hur jag ska bearbeta det här,

Fyfan vilken äkta tjej-tjej jag är ibland. När jag var på G hem på 70-väget (odlaren) precis i början  så börjar jag gassa på som tusan för det var svin kalt i bilen och jag ville bara in i värmen. Så när jag kommer precis när jag kommer upp för första baken så i halva ögon vrån kommer någonting plugandes mot bilen i full fart.. Jag skriker ett äkta tjej skrik och hoppar till till amx. 3 secunder senare så upptäcker jag att det varett rådjur .. fan vad jag skämdes då att jag blivit så rädd. Men mina tankar vad helt enkel på helt annat håll.
Inte första gången på den vägern som djur kommer flygandes ut ur mörkret från ingenstans.

Ja, jag läste tidningen i dag, aftonbladet.se och där fick jag se vilken man som hade blivit vald till världens sexigaste man..
Johnny Depp,  utnämnts till världens sexigaste man av People magazine.
Men han har blivit det tidigare år 2003 tror jag det var faktist.

Jag säger fan inte emot ju, han är ju grymt jävla sexig!


Olagligt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0