Du är en helt annan person för mig nu,

Aja, lördagen sög men wtf. Min ena mobil bestämmde sig för att dö, sen bestämde pengarna sig för att ta slut och för ett bra tag sen så bestemde det sig att jag köpta fucking fel hylla på IKEA sist! AAH! Någonting possetivt dock var att jag kollade in pengarna på banken jag har och det var med än väntat, jippi!

Ja ja kvällen är ung än så länge, ska köra lite taxi med alexandra, kasnke titta in på Olearys, träfaf lite folk mer än så blir det nog inte. Oscar kom förbi och snckade lite skit och drack kaffe  idag. Kollade in nya skolkatalogen och ja vi hamnade på den lilla sida wohopa! Aja ska sluta klaga nu cch gå och fixa till mig lite innan Alex kommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0