du är inte mitt allt,

Igår hände alla studerandes mardröm mig...
Igår just skrivit klart mitt tal till nationella (som hölls idag). Satt och gick igenom det och jag bara kände FYFAN va bra det här blev nu måste jag bara lära mig allt. Då DÅ hänger sig min dator och hela talet försvinner och ingenting, INGENTING blev sparat. Så det vara bara att börja om och de andra blev så klart inte lika bra eftersom jag var förbanna, SÅ förbannad! klockan var då halv elva och talat sög när jag var klar!


Talet idag gick SKIT idag och allt kunde ha gott bättre!
Aja gjort är gjort så inget att göra åt. Nu ska jag och olivia fixa vårat arbete till HVK 5 dockor hear we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0