du gör mig så grymt *********************************************,

Jag är så sjukt irriterad nu på folk så det är sjukt. Folk är så fruktansvär otacksamma, respektlösa och hur jävla opolitliga som hälst.
Alla är så inskräknta antingen i sig själva eller i vad andra ska tycka. Den här staden gör mig bara så fruktansvärt arg det finns fan inget att stanna kvar för...
Jag är så iriterad att jag inte kan hitta tillräkligt starka ord på hur irriterad och förbannad jag är. Ska gå och lägga mig och sansa mig, kasnke göra lite popcorn och sen lägag mig och kolal på ONE TREE HILL och bara var bitter på alla äckliga männsikor och vänta på morgondagen då det förhoppningsvis kommer blir lite mer fart och jag kan få ens chans att supa ner mig med personer som faktist är trevliga och uppskattar ens sällskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FUCKYOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0