gud är den enda som kan dömma mig,

Nu är det eviga pluggandet äntligen slut för dagen. Nu väntar en välkomnande säng och något avsnitt av one tree hill. Ni som följt min blogg vet att jag glodde fruktansvärt mycket på Vänenr under sommare. (Hann se igenom serien 2gången) Men förögonblicket ligger alla sesonger på min extärnahårddisk som är unfunktion, annars är det vänner som gäller!

Min dag var inte så händelserik, ingen naturkunskaps lektion så slutade ganska så tidigt, träffa sara på stan kolal runt lite sen gick vi till WY länge sen jag var där. Jag tog en kaffe satt och pratade om framtiden sen åkte vi till Sara fika lite till och plugga. Olle ringde därefter så åkte till henne och fortsatte med pluggandet! Kul...

Inge intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0