hatar att du inte vet, hatar att du inte kan förstå,

Nu äntligen komemr jag in på min älskade blogg, prblem med datorn som vanligt.

Jag har nu äntligen pluggat klart just skrivit mitt Pm till nationella skönt att det är färdigt allafall. Nu ska jag skriva lite om mitt projekt arbete, måste renskriva skiten jag skrivit eftersom jag skrivit allt förhand hittils.

Idag har vart en chill dag/inödig dag. Kom till skolan samhäll dirr på morgonen.. läre mig ingenting för att några från den andra klassen ansåg det som pratlektion. De pratade så fucking högt att ajg inte ens hörde vad jag tänkte. Efter det så slutade resten av klassen men inte lilla jag. Jag hade naturkunskap. Kommer dit och upptäcker att det är prov.
Jag trodde jag skulel dö, VA?! hur kunde jag misast det jag brukar vara så noga med att hålla ,kolla på alla prov och uppstaser...inte för att man gör eller lämnar in alla men jag brukar veta att jag har dom men nu.... VA?!
Men fick göra det ändå, jag chansade på3/11 frågor resten lämnade jag blankt. Fyfan men pratade med läraren efetr och hon sa att det vart lugnt!

Efter skolan så åkte jag till Djurgårdsskolan och hälsade på mötte Peter min gammla mentor. Pratade lite med han sen vandrade jag runt lite på skolan och kollade på alla förändingar de gjort. Och det var en hel del.
Beslöt mig sendan för att gå hem istället för bussen behövde rensa hjärnan lite. Den här veckan har INTE vart rolig, fick ett nervöst- och ett aggritions utbrott i tisdags i skolan.

När ajg kom hem la jag mig i soffan och efter 30 min somnade jag och vaknade inte förens halv fem då min bror väcker mig.
Behövde sova!

Gick upp på mitt rum fixade lit (håller på och mublerar om, funderar även på om jag ska tapitsera om).
Älskade Kim skrev sen och fråga om ajg ville komma på kaffe så givetvis gjorde jag det. Drack kaffe sanckade lite sen spelade vi lite spel. Hem efter det och sen var jag tillbaka där jag började inlägget... Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0