JAG BLIR FÖROLÄMPAD FÖR FAN,

Ja nu är det klart äntligen!
Det nationella provet i svenska som alla tjatar om... Det gick bättre än väntat! 10sidor samanligt och jag valde ämne 7, som handlade om ensamhet. Jag gick efter 3timmar men det tog inte så lång tid att skriva mesta tiden tog jag till mig att låta hjärnan arbeta ut en ide att skriva överhuvudtaget. Men slut resultatet vart bra.

Igår så stod och Olle på frisör salongen.. vi var helt själv och det var så fruktansvärt skönt. Alltid lika kul när hon och jag  bara är där. Vi fick tid att snacka om allt som hänt olika åsikter vi har i skolan och dela ider till de arbete vi gjorde i lugn och ro, vårt arbete komemr bli grymt! Bilder på det kommer nog dyka upp senare.

Kim och jag träfafdes senare på kvällen för att olla film och dricka kaffe. Filmen som visare sig vara en riktig B rulle visade sig även sen att vara grymt rolig, så har man humor så rekomenderar jag den lätt. Men då är bara den lilla ditaljen att jag inte minns vad den hette, men det ska jag kolla upp haha!


VILL HA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0