Jag vill inte känna det,

hej å hå, när kommade vecka kommer det hända massor, det är årskusrs niodagarna, Redovisning, jg, Alaa och Olivia ska till skiftinge och snacka lite sen efter det så är det öppet hus på Lördag i skolan. Ska klippa några också men på det ska det även pluggas.

Dagen har jag inte spenderat på bästa tid, har legat i soffan en hel del i dag. MEn eftersom jag var hemma vid 5 imorse och somnade inte förens vid 6tiden. Nu ska jag börja fixa lite på rummet sen tänkte jag åka till Jocke på en kaffe och prata n av mig lite sen plugga lite på det.

Suck suck, mitt liv känns så fruktansvärt tråkigt just nu hade lite kul igår med Alexandra och de små äventyren vi var på men.. Känns som om det är någonting som saknas, någonting?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0