kanske sanningen är någonting att hata, någonting att bara slänga iväg. för sanningen är alltid den samma... en förvrängd fråga,

Ska göra en hiss och en diss i dag tänkte jag!

En hiss till mig dag som gav mig...
En stressig dag men skönt att den äntligen är över. Vart ca 5 timmar plugg idag och en sen buss hem. Ska ut på en rask promenad med alexandra nu, mysit blir alltid en massa prat om de goda minnena vi delar tillsammans!

Hon skicka sms precis när jag satt och tänkte på henne och den tid vi hade tillsammans när vi var små 14-isar. Bästa tiden men sammtidigt jobbigaste tiden. Vi hade så sjukt kul tillsammans. Hade min första fylla med den bruden kasnke inte den bästa första men allafall den första. Men vi hade också den bästa ihopp senare i tiden. Vi gjorde så mcyke saker tillsammans vi var med varandra jämt. Hon var som en syster och hon kommer alltid ha en speciel plats i mitt hjärta och vad som än hander kommer jag alltid ställa upp.
Kunde snacka om allt, ALLT med henne, familj, skolan, killa kompisar osv. Vi gjorde så mycke buss och så mycke skit i hopp, lärde känna massa människor vissa som jag än har kontackt med.
Fan så sentimentalt det blev nu då... Inte så likt mig hum.. ska väl ta och änrda på det genom att berätta vad som hände mig i morse!

En diss till att jag....
Skulle gå till bussen, klockan var då 53 bussen ska gå 52. Började undra om jag missad den eftersom det inte stod en jävel vid bussen och allt var helt tyst typ. 56-57 gick jag tillbaka till huset för att ta bilen till skolan i stället. Låser upp dörren, igen in hämtar bilnykeln, låser dörren igen vänder mig om och ser bussen åka förbi. 00!
Trodde helt ärligt att jag skulel få spel så enormt lack.
Varför finns busstabeller?
Ja, för att de ska följas! FYAN!

Blev till att ta bilen till skolan vilket jag avskyr. Hatar att ha bilen stå på stan när man är i skolan. Så åkte hem med bilen på lunchen, tog bussen hem!

 
Haha, underbara tider

Nu kommer nog Alex snart så ska byta tilll någont softare kläder..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0