men man får vara försiktig med att låta folk in på livet,

Dagen har vart fruktansvärt frustrerande!
Mitt projekt arbete jags ka göra... just nu känns det som om den 'ända på hela jävla KUK SKOLAN som inte har en handledare! Så sjukt iriterande, visst går det att lösa på egenhand men hur fans ka jag då få betyg? AH!?
Den där skolan kommer bli min död genom hjärtattack, lovar!
Morgondagen ser lugn ut kommer kasnke sluta tidigare till och med. YHE! Ska ha kund i morgon på kundpasset men inte vilken kund som hälst utan den ökända tant blå som irrar runt bland alla frisörer på skolan. Men hon är så gullig så ska bli kul ändå. Efter dets ka jag ha matte prov, ett prov jag missa förra året. Ska bli skönt att Äntligen få allt avslutat!

Mer än att delge er av mitt usla humör kommer jag inte ge er idag. men för att piffa upp inläggets ka jag försöka hitta en härligbild att lägga ut....


Ett mega grattis till Sara och det fina kortet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0