Samhället idag vill inte att man ska vara ärlig, men inte heller vill de höra sanningen,

Vad går skolan ut på idag!?

Jag kan för klara det för er....
Jo att slicka så mycke lärar röv du kan för ja då DÅ får man betyg.
Men jag kommer alla fall kunna ta studenten och veta att jag inte fått mina betyg från att slickat röv tillskillnad från vissa andra. Och den största erfarenheten jag kommer få från gymnasiet är att det alltid finns männsikor som kommer försöka slinka med på ett bananskal, de som inte kan tala för sig själva, de som inte kan hålla med inte ens efter en annan talat för en, att de finns de som bara är så jävla fucking falska.
Jag kommer kunna gå ut gymnasiet och tänka att jag inte slikcade någon gammal lärares röv för betyg och jag kommer ha lärt mig att tala, att kämpa för att ge mig själv (och de som är för fega att tala) någonting bättre. Jag kommer ha lärt mig att att bara klaga aldig kommer ge mig någonting medans att ge ett förslag kan förbättra saken.
Jag kommer gå ut gymnasiet och se tillbaka på det som någonting jag aldrig vill återvända till och jag kommer kunna vara stålt över den lilla insattsen jag gjorde, för ingen, ingen, ingen visste vad som gick runt i mitt huvud och hjärta under den tiden jag fick vandra runt i de stora koridorerna!
Skolan går ut på att slicka så mycke lärarröv du bara kan för då får du de betyg du "förtjänar"



Kommentarer
Postat av: Alaa

Fuck skolan!! Jag håller me dej fille !! Bajs på alla ungar som försöker leka mogna o hålla på slicka lärarnas röv! Fuck alla som leker mogna, o försöker hålla sig borta från de "BARNSLIGA" , va fan e ni, tro mig ni är INGENTING ! =)

2009-11-11 @ 10:32:31
Postat av: tildi

bra skrivet fille.. så sant, love you!

2009-11-11 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0