att bara vara med än vän utan att behöva berätta gör allting så mycket lättare,

Nu är dagen slut ochd et är dags att gå och lägga sig, borde kanske hoppat i säng lite tidigare med tanke på att jag börjar känna mig mer och mer sjuk.
Är stolt över min insatts i dag. Först samhällskunskapsprov, vart av gick bättre än förväntat eftersom jag spenderade så mycket tid på att plugga efter det så var det naturkunskapsprov som gick bra (tack sara för att du hjälpte mig plugga, en ros till dig). Det är det jag hatar med natur är att jag är en äkta singel på den lektionen eftersom jag är den ända i klassen som har det den tiden. Så medans jag sitter, två gånger i veckan 90min så har de andra håltimma. Men om jag hatt håltimma hade jag nog bara slösat tiden ändå.
Just det OMG på ett av proven jag hade i dag utan att tänka skrev jag HV2B... dog bär jag kom på det men tyvärr hade jag ingen att dela mitt fuckade misstag!

Student kryssningen är allafall bokad och klar, det var värdens på drag om det i dag. Tydligen så tog biljetterna slut alldeles för fort. Alltför många fick ingen.... Men det fick JAG. hihi! Så nu kommer det spåra jag och flickorna i min klass!

Fixat Saras hår ikväll också, åkte till henne vid sex men innan så åkte vi och hyrde film, tecknade filmer på kinesiska MYCKET BRA! Håret var bra tror jag hann inte se det tott tyvärr.

Nu sängen och gissa vaddå? Vänner!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0