budskapet med ett ord kan vara...,

Hej o hå!
Dagen vart lång, fick börja med att direkt när jag vakna åka till David för att sedan hämta hans bil. Han hade nämligen lämnat den i nyfors och hade druckit och kunde inte köra, han fruktade P-böter.
Kom hem till han och jag hade en plan att äntligen få komma iväg till IKEA så frågade fall han ville följa med. Och javisst (I min baktanke var "perfekt en bärare av de tunga sakerna" haha, nej inte riktigt) Plockade på oss lite proviant och for iväg. Väl där efter mycket om och men så började den efterlängtade shcoppingen.
införskaffade:
- En hylla
- En tavel list
- Två tavelramar i olika storlekar
- En lampskär (som jag ÄLSKAR)
Den som fanns en del saker på min lista som inte fanns i butiken och en del saker som jag få vänta med att köpa bara. David var till stor hjälp när det kom till att bära, alltid skönt med en kar som kan lyfta i sällskapet i dessa ärenden. *blink .. HAHA
Väl hemma var det bara att montera, david firra hylla och jag beundrade mina andra köp, och fixsade vad som skulle vara i mina tavelramar. Ja det var min dag .. typ. Hej å hå nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0