det är säkert bara tomma, meningslösa ord,

Nu är jag hemma eller ja jag kom hem för ett bra tag sen. vart var jag då? Ja läst innan så vet du haha!
nej Firandet av Matilda gick super bra!

Fredag:

Vaknar, dricker kaffe går tillpraktiken. Det var ganska lugnt där under dagen så men kom inte iväg därifrån förens vid 3. Hämtade bilen och plockade upp flickorna sen var min första roadtripp igång. Bilen var packad flickorna var taggade och Olle bjöd på god saker.

men lite fel åkte vi också, närmare 4mil. Kom till Tilda och där bjöds det på Tacos sen vart fika men magen var så fyld redan så man fick tvinga i sig en del. Efter det så började partyt. Det var vin, cider och den var det tequila,tequila,tequila så jävla underbart. Flyger ner mot staden för att inviga den nya krogen som öppnade. Upptäckde att jag glömt mitt kort men det gick ändå fick låna.

Party hela natten lång. Jag var så glad när vi gick till bilen, jag hade haft en rolig kväll som fan, alla hade haft en lagom fylla och att jag är van vid klackar. De andra gick och klagade och hotade med att ta av sigs korna snart typ.
Hemma tog vi en skål chips satte oss i sängen och snackade skit utom Johanna hons omnade hah!

Lördagen:

Vaknade alla mådde förvånansvärt bra.. Gick upp åt en fruktansvärt god frukost sen åkte vi till staden tog en fika, sen satte vi oss i bilen och for hem. Hemfärden gick mycket snabbare, inte så mycket trafik och vi körde rätt. Väl hemma städae jag ur bilen gick in ocg la mig i soffa kolla vänner sen sov jag ca 30 min.

Tror jag börjar bli sjuk halsen dödar mig! (fuck U Olle)

P.s Bilderna kommer sen när jag samlat på mig så många som möjligt av de tagna bilderna.



Kommentarer
Postat av: olle

lyckad bil färd var det. allt var toppen! fille. du kommer över med förkylningen, fast hahhahah! stackars dig!!!!!! hahahahahha. i'm the evil one.

2009-10-11 @ 18:16:02
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: Anonym

hhaha wiee det var lyckat:D<33

2009-10-12 @ 20:32:09
URL: http://matildalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0