k*ken tar vi sisst,

En missad buss, en kopp kaffe och en öppnad sida av aftonbladet.

Missade bussen imorse men det gjorde mig inte speciellt ledssen efetersom, kundpasset verkar suga och jag kännde att jag behövde lite tid i lugn och ro. Missade bussen precis alltiså, men jag gjorde mig lite kaffe och satta mig här vid datan där jag läste aftonbladet. Så jävla skönt, på mornarna är nästan den ända tiden det är lugn och ro i huset och jag får vara to my self.
Läste en hämsk nyhet i tidningen som gjorde mig så fruktansvärt förbannad.

En präst som våldtagit sina barbarn och gjor andra sexuella tjänser med dom. Hna bl.a mot sin yngsta så våldtog han henne under tre års tid, från hon var tre till hon vad sex. De äldre tvingade han att sepå porr film sen att berätta om den. Mannen blev dömd till 4 års fängelse. 4år! det är för fan ingenting ju!

Sen läste jag en mycket cool och intresant grej var en tant som kunde få orgasm bara genom att andas, är inte det coolt eller vad? Haha!

Jag var på en hetts shopping igår och där jag fan mig 2 par nya skor ( för det behövde jag) och omg älskar dom. Jag köpte dom och vingade hej då till yttligare en 1000lapp, idag ska jag betala tillbaka min skuld till min far också, Tösenspän! Inte kul! Men jag vart super nöjd med mina skor och efter skoshopandet så kändes allt så otroligt mycke bättre!


Nu ska jag fixa mig och börja min vandring mot bussen som jag måste göra nu när de bygger om. Love tu ye all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0