det som skett kan inte skada mig längre om det inte upprepas och ända settet att dom gör det är om jag ger dem en chans,

Ja, bilderna från helgen var det ju. Ja men dom är lite fördröjda så får underhålla er med mina tomma ord då!

Dagen har inte vart speciellt intressant. åkte tillskolan 10.00 även om jag inte började förens 12,20. Och för de flesta som följer mitt eviga tjatande på min blogg om hur mycket jag avsyrklassen kan ju tro att det var en lögn men så var inte fallet.
Jag valde att gå dit så jag kunde sitta i lugn och ro och plugga utan att bli distraherad av, tven, datorn soffan, sängen eller skafferiet. Det ända som fanns kvar i skolan var att plugga eller glo på de emons som gick för bi och mobilen. Ochd et är inte många i denna stad som är specielt sms sugna så dags. Men blev några sms ändå.
Jag skrev klart allt til svenskan och jag gjorde min projekt skiss.
Vill medela att jag är så SJUK SJUKT taggad för projektarbetet som jags ka göra. (De som ört den är reaktionerna  mång, visa spända, andra fulla i skratt, och de som tycker det låter som en toppen ide. Men det är vad jag tycker som räknas) Men har inte tänkt avslöja den ideen än utan fårse hur det går och vad som händer.

Svenskan var tuff som vanligt och smahällen var inte som vanligt det kom en kvinna från kvinnotjoren till oss i dag och talade om stället och om våldet som begås mot kvinnor. Hon visade även en film som var sjukt hemsk och man kunde inte låta bli att ta åt sig även om filmen varade i 40 min endast!
Jag tyker att skolorna borde ta hit flera människor som talar. Men om dom ska ta in någon så ta då för fan en som kan tala så eleverna blir intresserade. Jag och Matilda hade den diskutionenför någon vecka sedan bara.

Sen vill jag tillägga att jag saknar min goda vän Andras som nu har vart borta allt för länge.  
Saknar att festa med denna kille, eftersom han vet hur jag gillar att festa, han har humor och humöret på topp alltid och tackar aldrig nej till en hej dundrande partykväll. Men kan förstå att han inte längtar hem direkt med tanke på de jag har hört av den lilla pinglan. Haha! SKÅL!


Jag valde att sudda ut mina ögon för att skydda almänheten 
från mitt inte så vackra nyktra jag.
Kortet är från Jullebulles sommarfest som slutade med fullt ös medvetslös,

Kvällen spenderades hos Jocke med kaffe och cigaretter.. och ja vinnegummi som jag kastade på han i mina försök att träffa munnen.
Yttligare en kväll där jag ligger i hans soffa och beklagar mig över alla mina problem, över mitt liv och de idioter som jag lyckas träffa. efter all min beklagan så kommer Jocke med sina simpelt!
Nu hade jag tänk att jag skulle plugga och sedan kolla på vänner tills jag somnar eller dör. Men jag beslutar mig att inte ta mig i kragen och bara kolla på vänner! För jag bara ORKAR INTE!



Nu är det verkligen höst och det känns ändå i luften i morgon blir det dunisen till skolan och efter det så blir det att kolla en efter en ny dunnis eftersom min är eller börjar bli gasnka liten och sliten nu. Viserligten har jag ju två men den andra är så fruktansvart lång och så. Så ajg väljer nog att köpa något liknande den jag redan har fast en ny... Blir det bra?  Ja, det blir säker supeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0