thats it,

Hej hopp alla glada läsare.
Sitter på praktiken just nu, ska vara här till klockan tre ska då till mormor. Klippa henne och dricka lite kaffe. Sen ska jag hem göra mig iordning, skjua mina päron till party sen parta själv. Ska bli så jävla kul är mer taggan än vanligt vet inte varför jag bara är det. Går dagen vart chill var hemma hos Kim och kolla på skräckfilm och käkade popcorn. Det var nice. Filmerna var sjukt äckliga.  Innan jag åkte hem hade vi ett "nyp krig" jag fick typ tösen nypar (haha eller  hur säger man i plurar?) plus att när  jag skulle slå den lilla ungen gjorde jag mig så sjukt illa i min knoge!

Nu är det ialla fall lov så sjukt skönt, skojar inte! Visst så har jag fruktansvät mycket att göra under lovet men man ska inte klaga. Se åker även Olle hem och det sugen men men jag har ju Alaa och Johanna kvar.  INga jätte planer för lovet, stockholm med mor på torsdag allafall. Sen blir det en del fika på stan sen kanske det blir någon nördkväll med Becki det var för länge se hon och jag hade lite kvalitets tid.

Aja nu har jag banlat klart ska åter gå till mitt jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0