skam den som ger sig

Skulle lagts ut tidigare i morse men blev inte det så åker ut nu ;)


hejsan, sitter just nu och väntar på att Sara ska komma så vi kan åka iväg till stan och tunapark. Är så sjukt trött eftersom jag inte kunde sova igår och somnade inte för ens vcid 4-5 och gick sedan upp 10.30 ca. men men...
Ska snart sätta på kaffe sen ta en köpp innan vi åker.

Helgen var fin fredagen var lugn låg hos Kim och kollade på två skräckisar, lördagen var det utgång. Det var ...okeej jag vet inte vad det är men jag finner inge roligt i det. Det var ju trevligt att träffa massa folk osv men mer då? Nä mer än så var det nog inte. Det var kul  än då att sitta och förfesta med flickorna hos mig en sen en härlig start på kvällen var det ju.
Men aja hoppas att nästa gång blir roligare. Fundering på att gå ut på onsdag och en fundering på att bara skita i att gå ut på onsdagen och gå ut i helgen?
Mer taggad för helgen ändå men får se...

Bilder, (min mobil är fucked upp så jag får knappt in bilderna men här är de som jag lyckades få in i datorn.)






Kommentarer
Postat av: r

ush så jag ser ut!

2009-11-04 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0