fattar inte,

ÄNTLIGEN! nu är det klappat och klart! Bilen är fixad, resan är planerad , pengarna är räknade och nu fattas bara att det ska bli fredag!

På fredag lämmnar jag den här hållan för gott!!!!

 Nej det gör jag inte! Men på fredag åker jag upp till mitt fään uppe i Avesta för att fira med henne sin 18års dag. Det öppnar en ny krog i avesta också så det passar perfekt. Trippen bär iväg runt 14,00-15,00 i bil, mot dalahästen. Väl där bjuds det på mat och fika sen blir det firande, innebärande att supa tilda under bordet sen ska vi vingla till den ny öppnade krogen, ha en UNDERBAR kväll, det ska minglas, det ska shottas, det ska skålas det ska sjungas och det ska flirtas.

FUCK YOU ESKILSTUNA till och med avesta lockar mer nu! Så jävla glad att få komma iväg och att få komma iväg med ett gäng härliga brudar som har lite vett innanför pannbenet! jag vill baar skrika kul ska det bli! AAAAAAHA!!!!!!





Kommentarer
Postat av: matildaa

HAHAHAHA partyyy:D fan va kul det kommer bli;D

2009-10-08 @ 09:12:03
URL: http://matildalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0