I could hear my heart get brokend

Satt och tänkte tidigare i kväll "aha, det där MÅSTE jag skriva i min blogg!" men nu när jag sitter här föratt göra sista inlägget för dagen så kommer jag inte ihåg vad det var.
Iallfall sitter och kollar på massa bilder på datorn just nu och jag kollade de bilder som var från sommaren. Fan, vissa kväller var ju bara för bra! Det är ju vissa kvällar som bara ettsar sig fast i huvudet på en sen när man kollar på bilder från just den kvällen så känns det som om det var igår. Och när jags att där och kolla alla bilder så uptäckte jag attd et blir allt färre av dem. Sen blir det allt färre biler dock. (gud jag måste ta och köpa mig en kamra, men då lär ju datorn bli överbelastad.)

Men det finsn ingen bättre än att kolla på bilder med en vän och sitta och skratta tillsammans över de minnen som kommer upp. Just det påminner mig om en fredag när jag och Sara hade fruktansvärt tråkigt men den slutade med en påsa popcorn vin och sprit och när klockan vart tillräckligt gick vi ner till stan mitt i vintern för att kolla om det var någon tuffing som var där som kommit ut från krogen(vi var ju lite berusade då). Klart vi hittade! två stycken! en sväng in på statol, sen vidare till en efter fest med mera öl.
Sara satt med mjukisar, ingen bh och jag med de samma kläder jag hatt i skolan. Somnade där vaknade dagen efter och ja! det var Olles födelse dag köpte muffins, ljus och läsk gick till henne för att gratta henne. sen gick vi hem igen. Roligt!



Den här vinter gör mig så jävla fucking deprimerad, det känns som om det aldrig kommer bli ljust ute igen. Det är så hemskt mörkt ute att jag tror jag spyr. Jag vet att det är höst men känns inte som det, det känns kallare än förr, brukade gilla hösten med alla färglada träd, de speciela ljudet när vinden blåser i höst löven som sitter kvar i träden och de mysiga timmarna ihop krupen i en soffa, säng eller något liknade men någon som betyder.
Nog med mitt deppande!

Ska nu kolla på mitt absoluta favorit program VÄNNER, asså det är som en drog. Jag har börjat kolla om på det igen nu och det är 10gången, jag är beroeende av det men inte så konstigt jag blir glad av att kolla åp det, programet har ju humor.
Den karaktäer som ligger mig närmast min humor är nog Ross, hans sett att uttrycka sig och sina miner när han gör det eller hur otroligt vilken misslyckad tönt han är är ju bara för grymt!

"Hey, I grow up with Monica. If you didn't eat fast, you didn't eat!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0