Du äcklar mig, du stör mig, jag avskyr de få tillfällen jag träffar dig,

satt och funderade på om jag skulle eller om jag inte skulle färga. Men som det sluta så vart det toning alla fall. Så nu får vi se hur det det blir alltid lika spännande. När jag satt i stolen så satt jag och funderade i dessa banor " hum undra hu det skulle se ut om jag gjorde si eller så" Men var tvungen att hindra mig. Sisst när det var så slutade det med att jag färgade håret orange och sen vart det rött typ.. så NEJ tack!

Just nu i salongen helt ensama, alltså klassen ingen lärare MyCKET skönt. Vi har egenhårvård ochd et är alltid lika kul. De i klassen går från brunetter ´till blondiner och blondinger till brunetter och så håller vi på. Men det är kul.

NEJ nu ska jag snart sjölja ur toningen ur håret.. sen funderar jag på att gå ner på stan och shcoppa lite yttligare. I dag införskaffade jag min en sjukt snygg klänning och plånbok. Frågan är vad ska jag ha på lördag kanske något av de nya?

Aja puss och önska mig lycka till nu. (men lär inte få lika stor chock som sisst nu är jag ju förvarnad på att det blir mörk tillskillnad från sist haha) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0