livet är den hämska tiden mellan fyllorna,

kvällen...hum inte så intresant.
Låg hemma hela dagen var dock sugen på att dra någonstans, västerås el stockholm eller någonting men folk var upptagna och jag var inte tillräckligt frisk för att göra ett tappert försök ens. Kvällen inte allt för dålig bio kollade på denna film ...



Den var gryyym, vill jag lova asså. Vart så jävla glad av den. 5 av 5. Men nu är jag ganska trött på att bara ligga hemma och må dåligt så nästa helg blir det fullt ös medvetslös. Så pepp på att röja då, Det var ett tag sen nu man röjde i Eskilstunas natt liv, de som är med på röj kom med mig!

Nu blir det sängen ochd et vanliga.. (vänner)

Ja jag är på mitt jag hatar eskilstuna och folken i stan- humör just nu.  och bör inte skriva mer har just raderat 15 rader av massa skit så, lite sömn ska nog rensa hjärnan.

Så fuck you hela högen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0