när det förflutna ska tas upp igen,

Just kommit hem efter en riktig heldag. Skolan slutade vid 11.00 eller egentligen skulle vi ha klass råd 11.40 med det var bara 5 närvarande så vi hade "klassrådet" i köket på frisör, så seriöst. Jag och Olle satt kvar och diskuterade våra projektarbeten och gav varandra förslag.

Efter det skulle vi gå till Åhlens för att köpa böcker, jag köpte två stycken en som jag ska ha till projektarbetet för antekningar och bilder och den andra är till mig och Sara.  Mensen kunde vi inte motstå att ta en sväng på stan när jag i går upptäckte att jag hade sjukans mycket pengar kvar sen jag sommarjobbade i somras. Så spenderade på kläder och smycken. Efter detta så gick jag till Olle spendera en timma till att nogrant läsa igenom en skvaller tidning som hon hade. Sen nu hem igen.
Ska försöka ta lite kort på det jag köpt och även på det jag köpte på IKEA men förögonblicken har min ena mobil dött totalt så ska försöka väcka liv i den först.
När jag och Olle satt och diskuterade projekt arbetet så vart jag så taggad för det tycker det ska bli sjukt kul att få koma igång snart, emn min skola är så fruktansvärt sega så har inte tilldelats en handledare än... ganska irriterande. För skulle behöva lite hjälp med att komma igång med det hela. Aja ska ficka lite nu.
hej å hå!

Kommentarer
Postat av: olle

ditt projekt arbete kommer bli super bra fille. läntar tills jag får vara där och lyssnna när det är helt klart, sen tiden innnan blir skoj när jag ska kommentera allt som borde förbättras. men du är talmänniska så det komemr bli så sjukt bra !!

2009-10-22 @ 18:38:51
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: F

Haha tack gumman! <3

2009-10-22 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0