när det har runnit för mycket vatten under broarna,

Tack för gårdagen allihoppa! Jag hade jätte kul, verkligen. Jag var på harrys igår, gick ut tillsammans med Sara och Östvik. Vi satt hos mig innan och drack och snackade. Vi åkte ner tidigt till stan och pga det så var det lugna gatan men snart kom hela tjocka ligan. Det välde på folk runt 22.00 och det vart fullt hus.
Fullt ös medvetslös!
Det vart en riktig helkväll. Min plan var dock igentligen att bara gå ner på harrys sncka med lite folk och ta några öl och kanske lite vin. Men det var motsatsen till att bara ta lite vin, att bara snacka med folk och det vart mer än bara några öl. Önskar bara att jag hade ett större utbud på minnen än jag har men..
Var dock inte så kul i morse när jag vaknade.hade skrap sår, blåmärken och en huvudvärk som var gudomlig... Men det är väl smällar man får ta!
(bilder får komma senare min dator är i krig mot mig förögonblicket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0