VARJE DAG DU VÄNTAR ÄR EN DAG DU INTE KOMMER FÅ TILLBAKA,

Jag är så trött på min dator och internett jag har hemma ingenting fungerar LACKAR! så jag lägger bara ut lite bilder mer än så säger jag nog inte. Gör bara en sabbis om vad jag gjort senaste dagarna

Tisadag:
jag och sara var runt på en ganska så ovablig shopping runda senare på kvällen vart det mys mys.

Onsdag:

Harrys! Ja det var så jävla kul. Hade en plan på att bara ta en öl eller två men blev mycket, mycket mer än så. Önska bara att utbudet på minnen var större men men det får man väl leva med det är ju alltid någon annan som vet.

Torsdag:
Vaknade inte på min bästa sida men lyckades ta mig samman och komma ipp ur den soffa jag somnat i. Så åkte jag och mor till Västerås! Det var riktigt kul att ha en Mor och Dotter dag!

Freedag:
Först på morgonen var jag på spa behandling med rygg- nack- och huvudmassage och ansiktsbehandling och ansiks massage. SKÖÖÖNT behövde verkligen det.
Efetr det träffade jag min lilla LOO, Lovisa för en fika på WY. Väl där mötte vi Adam och Simon och de slog sig ner med oss. På kvällen skulle jag och Sara bara ta det chill. Kolla IDOL och bara dö. Men slutade med att vi till sist åkte till Clarance och boysen där. Efter där stannade vi till på statiol och där mötte jag kära Marcus som jag inte mött på ett bra tag så körde hem han sen sara sen hem och sov.

Lördag:
Åkte till Malte och klippte han vid 13.00 efter det hem snackade lite med  mor och far. Sen åkte jag till Sara.  Fick klippa hennes lille bror. VILKEN ÄRA!
Jag älskar Saras famlij, dom 'r alltid så trevliga, snälla och sosiala och snälla mot mig! Efetr det så började jag och sara dricka för kvällen!

Så nu kommer det spåra. Happy halloween!
Tisdag:

'
Vi bjder på denna.


Onsdag:

Förkrök hos mig.



Och snälla söta nyktra Johan körde hem mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0