vi hara lla någonting gemensamt,

Försov mig i dag, elelr igentligen inte klockan ringde 7 men sen trodde jag att jag hade klickat på znozzza men inte så 740 så ropar mamma och jag upptäcker att bussen kommer jag inte hinna med. Så fick bli en 9 buss i dag. Skönt ändå tycker om mornarna i lugn och ro. Kaffe en öppnad sida av aftonbladet och en cigarett när man vandrar till bussen. Försöker komma ihåg att det bara är 3v (för det är det va) till lovet. I mitt huvud låter det 3v, 3v bara 3v! Snart, snart!

När jag kollade bilderna från sommaren igår så kom jag på mig själv med att sakna mitt blonda hur, väldigt mycket! Hur ska jag kunna hålla mitt löfte om att låta det vara nu...


Nå vad tycker alla blond eller brunett för ett tag till?

Aja, ska åter gå till aftonbladet min köpp kaffe innan jag går till bussen.


Kommentarer
Postat av: olle

brunett ett lite tag till.

2009-10-08 @ 08:16:05
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0