Vissa springer omkring och är rädda, andra ljuger för att klara dagen och andra möter sanningen,

Asså det är ju någontingn fel på våran lärare i stil och kultur historia! SERIÖST

Vi har tjatat, vi har gnält, vi har gett förslag, vi har gjort allt som stott i våran makt för att lektionen ska bli bättre.  Läraren hars agt att det ska bli en förändring men icke. och nu, NU! Nu kollar hon enbart på hur uppstatsen ser ut inte innehållet sen sätter hon ett betyg framför ansiktet på en.

Och sen när bör man inte hettsa upp sig över betyg?

Klart att man hettsar upp sig över sina betyg... Det är min framtid ju, det betyg jag får nu kommer delge till mitt snittbetyg och då betyder det sen när jag ska söka vidare. Om jag inte brydde mig om betyg varför går jag då i gymnasiet?
En sak till, i de flesta ämnen för MVG så krävs det att mans ka kuna diskutera och föra etts amtal i klassrumet. Men för ett MVG behöver du inte göra det igentligen för lärarna skiter fullständigt i det. MEN när det kommer till någonting annat på betygskriterierna på MVG då jävlar så är det viktigt!
Det är väl ändå viktigare att man kan framföra en talan inför andra människor?
Finns ingen logik med undervisningen, allt handlar om att röv slicka läraren för ett betyg. Du behöver inte förtjäna det utan bara att fjäska häcken av dig! ÅH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0