den som älskar sig själv har inga rivaler,

Anna Anka, Hur kan man missa detta stjärnskott.

Den frispråkliga svenska kärringen som lever i USA, ingen kan vell ha missat henne denna höst. Det pratas om henne nästan överallt, tidningar tv, man kan höra folk snacka om henen på stan eller på olika fik. Jag själv, min personligaåsikt om henne är att hon är ju helt underbar. Visst kan hon säga fruktansvärda saker men fan hon är ju hel tuff. Hon säger saker bara rakt ut och det gillar jag. Hon säger vad hon tycker och tänker och tänker aldrig en extra gång innan.
Jag förstår att hon är den mest hatade och älskade svenska kändisen, men att vara lite mer glapp ikäften kan ju ge dig  lite fördelar också.

Men vad tycker du? Är hon för glapp i käften än för sitt egna bästa? eller är det en egenskap som gör det bättre för henne?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0