du är min sissta och nu måste jag säga adjö,

hej o hå, nu har jag bestämt mig, kilon ska rasa, magen ska trimmas och jag ska håva in endorfiner.
Nu ska jag Filippa Ebba Westerberg börja träna,(hur många gånger har jag sagt så? men nu ska det banne mig fixas!) trött på att vara så svag och mitt vilda partyliv.. ja man kan ju säga det gör ju inte saken bättre.
Jag ska försöka promenera hem på måndagar när jag slutar (går ändå ingen buss),

Tisdagar ska det gymas slutar ändå så tidigt så det är bara de arbetslösa som har tid med mig. Så ska införskaffa mig ett gymkort, vart vet jag dock inte än har några olika ställen som jag sucktar efter.

Torsdagar var planen att jag skulle springa spåret som ligger precis bakom mig med det vågar jag icke längre så får bli någon annan spring runda eller en kväll på gymet. Och sen såklart dansen börjar snart och bara det är ju träning...
Fredag, lördag, söndag och onsdag så blir det andra bullar.

I morgon ska en resning ske av mina skor vilka som behöver en omklackning och vilka som jag nog ska lägga undan ett tag. Ska se till att förhandla mig fram till ett bra pris av skomakaren, var inne och pratade med en i går och han verkar går nog med på det.
På torsdag är det egen hårvård (JIIPI). Ska göra en makeover på Olle ska bli sjukans roligt, men sen när det kommer till mig så får jag seom jag fegar ur eller om jag tar steget. Kanske gör som jag gjorde i vintras när jag vart pippi?
Men tror inte det, alla fall inte pippi igen, trivdes dock i det men blondiner har roligast haha! Nej men trivs bäst som blond men man vill ju variera sig lite granna.

Sara fick sin presen i dag, bättre sent än aldrig men blev icke det som jag tänkt mig blev något mer spännande... Det är bara hon och jag...Berättar mer på lördag innan vi åker.

bye fuckers!


Kommentarer
Postat av: Sara

ska läsa på din blogg innan vi åker då ;)

2009-09-02 @ 12:25:39
Postat av: F

hahaha gör det ;)

2009-09-02 @ 19:04:34
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0