du kan inte lura mig gosse,

Nu är jag hemma igen, har vart på praktiken sen i affären.
Nu är det dags, nu ska det fixas och donas, mycket att göra på kort tid.
Men det får man överleva! för i kväll alladha FIESTA!

Har inte hunnit gjort allt jag velat men men.


Men till allas och speciellt min lättnad så har jag åter funnit min plåtficka så, busskort, lägg, körkort och bankomatkort är nu i tyckt förvar på mitt skrivbord igen. LYCKA!
historien.
Igår skulle ta fram mitt körkort när jag skulel hämta bror, och jag kunnde inte finna det men la inge större vikt på det hade ju bråttom. Men när jag senare behövde lägget så letade jag och letade och letade men kunde inte finna det NÅGONSTANS! PANIK viste att jag hatt det dagen innan eftersom jag åkte buss. Satt nu med min åpappa för att spärra kortet, så ska jag ut i i bilen och under mattan i bilen liggar den lilla ängla lika plåtfickan!


Nu FIXA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0