falska fittor kryllar det av i Äckeltuna,

blä blä blä.
Inget mer att säga än FAN vad jag längtar här ifrån, slippa allihopp, slippa allt. Jag har vart hemma i fucking Eskulstuna exakt hela sommaren förutom ett par underbara timmar när jag Sara och Östvik drog till Power meet.
Förutom det så har jag inte lämmnat den här fucking stan på hela den här sämsta sommaren. Är på sjukaste sämstaste fitt humöret just nu. Kan säga att åka till Stockholm var så skönt, att komma iväg att se några andra gator än dom här, se andra människor än dom här och att ingen kännde igen en, soft! Och ett stort plus var att bästa vänner Sara var i hack i häl på mig under hela dagen. SÅ skönt. Det är nu jag inser att jag MÅSTE, MÅÅÅÅSTE komma här ifrån om det så gäller ett par dagar. Bara så man slipper se alla fula trynen i den här staden.

Jaja, nu ska jag åka till Jocke plocka upp två kebabtalrikar på vägen dig och sen plugga och äta och röka. SKÖNT, så skönt hos Jocke för det känns som inga andra existerar just då, det är alltid så lungt hos han (förutom när Jocke och hans syra drar igenång) Vi sitter och snackar att, vi är äliga mot varandra tycker vi attd en andra gjort fel så säger vid et, vi tar aldrig någonsparti. finally an honest person.





Fuck off!                                          

 

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0