Finns inget att bry sig om längre,

Har inte orkat uppdatera sen i onsdags, Jag har vart så jävla slut. Inte haft tid kommit hem sent osv
Men onsdagen slutade på Harrys med Olle och sara fan LOve to you.  Men kan ju s'ga att det INT&E var bästa kvällen att välja att avra nykter på, alltid jag att välja sämsta kvällaren. Men men.. dagen efter skolan kund pass så jävla jobbig kund, hon var inte dryg men klippningen var jobbig. 

Idag praktik, du älskar min nya praktik. Jag får ju göra massa nu,tror jag hade 8 eller 9 kunder i dag fan det är mycket. Men kom inte hem för en typ tio isjuk emn det gjorde inget. Nu ska jag leta upp en buddy som ajg ska hänga med ivkäll intresserad? RING!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0