ge mig,

Jag har så fruktansvärt dåligt samvete! Idag när jag åkte hem från Kalsson efter att jag hämtat en sak så körde jag på en grävling. oh! Jag blir så ledsen för det stackars djuret!!!!!!


Men inan jag blev en "jag kör på grävlingar med bilen" så var jag i skolan ganska meningslöst hade bara en lektion, var med Sara på en fika på det kära WY tomt var det dock. Men tyckte det var skönt att det inte krylla av folk. Efetrd et gick vi på stan sen hem la mig i soffan och dock. NU VILL JAG BLI FRISK. Pallar inte att vara sjuk!

Thats it nu ska jag lägga mig!


Kommentarer
Postat av: Rebecca Sundkvist

RIP. Grävling

2009-09-15 @ 10:17:44
URL: http://marebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0