HAHA ja det är du,

Asså jag blir så sjukt lack!!!
Stressa som fan nu på morgonen för att hinna med bussen så går jag ut till busshållsplatsen (som ligger precis utanför mitt hus) och jag är i god tid står där och väntar.. och väntar och väntar.-.. väntarrr tillsist kollar jag på busstabellen, den ser likadan ut som vanligt sen kollar jag  uppåt efter bussen men ingen buss i sicktet sen ser jag en lliten, LITEn skyöt där det står att bussen INTE ska gå där längre (under en viss tid) Det betyder att jags om har det redan så stressigt på mornarna måste gå ut ännu tidigare för jag måste ta men minder vandring varje morgon och vad har man för  val min cykel är snodd och blir för dyrt att parkera bilen vid skolan every day.

LACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0