hur ska jag någonsin kunna släppa det?

hihi, igår var jag på bio helt själv det var så super skönt att gå själv, någonting som alla borde prova. Varför måste man gå med  någon?
Mycket mer än så vart det inte igår.
Skoldagen igår var okej han med BUSSEN, JIPPI! kom hem la mig i soffan åt pannkakor och sen la mig i soffan igen sen bio. Mitt liv är så händelserikt.
Dagen var ännu mindre händelserik, en lektion på morgonen och på den gick vi igenom as mycket och fick det dubbla i läxa, så SJUKT MYCKET plugg nu, DÖR!
Imorgon två lektionen första är det film på andra NEJ skojja har inte den heller för det är ju fritt arbete. Kom på det just i denna minut!
VAD GLAD JAG BLIR!



Och nu TUNA PARK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0