Jag är inte arg längre bara ledsen,

HEJ o HÅ.,
Sitter hemma i mitt sjuka drag, eller vad man säger..
Går dagen var nice, först hemma softa i soffan plockade upp rebecca på stan och förde med henne hem till Sara där jag klippte henne. Sen vart det film, prat, äta sig fet och kolla på gammla bilder. Men när dom skulle dra igång sista filmen fick jag nog, jag avskyr dessa filmers såkallade humor, ser inget roligt i påtvingad humor. Så jag beslöt mig för att åka hem, väl hemma ´höll jag mor min sälskap genom slutet av en skräck film. Sen vartd et ner på Dannes med Vd och Amberg, mötte hela ligan där inne. Men jag blev inte allt för långdragig eftersom jag mådde lite dålig, emn körde hem fyllesvinen också.

Helgen var inte så spännande. Kunde ha blivit betydligare mer spänning men men, ingen ansträngning gjord så får man ju skylla sig själv. Men taggar inför nästa då det blir 20årsfirande, nu har jag under tre dagar vart bland fulla människor utan att vart full själv, känner mig lite obekväm med det så det är dags att sätta klackarna i tacket nästa helg. Taggaaad? JaaAa!

Idag? sugen på kaffe och lite pluggande hos jocke men efter fredagen så kan han ju inte tro så gott om mig. Annars.. vet inte så sjukt uttråkad kan någon komma och röva bårt mig? 
Men sammtidigt som jag är så uttråkad så bara orkar jag inte göra någonting för jag känner mig så sjuk. Hur ska jag klara skolan i morgon? Tre läxor tills i morgon... Inte kul
Ska nog hoppa sista kursen på måndagar annars blir detta skolår alldeles för hettsiskt!

Thats pretty mutch it! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0