Jag avskyr att ha det så här,

Det driver mig till vansinne, dom bygger ju om ÖVERALLT! Tar mig nu 30min, att ta mig hem och till stan, 30MIN!
SJUKT! Som om det inte var tillsäkligt jobbigt att bo i Odlaren?

För övrigt dagen har vart stressig k'nns som inget vettigt blev gjort i skolan hade så mycket tider jag skulel minnas i huvudet att jag blev helt vimsig. Springa dig sen springa dit... Fyfan!
Men slutade hemma på soffan, somnade. Sen vid halv sextiden åkte jag till farmor och farfar, klippte farmor och sen som vanligt åt jag middag där efter, spagetti och köttfärshsås! MUMMS!

Efter detta så tog jag en chips påste och for till Sara för en skräckfilm med henne och Östvik. Trevligt! fettade migh inte så mycket på chipsen utan överlämnade det till Sara och Östvik och dom kämpade tappert. Jag tog några saltapinnar och några glas vatten. Tack det räckte! I morgon ska jag äta i matsalen har jag bestämt mig för nu har jag inte gjort det på en vecka!! Och ändå har jag vart i skolan alla dagar förutom en.. skumt?

FITTA imorgon är det skolfoto och jag (nötsaklet) har inte fixat/tänkt ut vad jag i heafridens ka ha på mig kommer sluta med att jag försover mig tar första bästa och åker till skolan kommer sedan sitta där vid 4 och tänka "Fan Filippa sissta fotot och du ser ut som en uppståppad kuk som inte ens kunde fixa kläderna kvällen innan!!"
Visst skulle kuna göra det nu... njach PALLA jag orkar inte är alldeles för trött etfer dagen!

Nej nu ska jag dö i sängen!
Natti fuckers!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0