Känner ingen ånger,

Satt nyss och skrev ett jätte långt och kännslomässigt inlägg men när ajg var klar så klicka jag bara bort det. Vet du varför?
Jo, jag ville bara skriva det så det liksom fick rinna från mitt böst ner och ut genom fingrarna. När det gjort det så känns allt mycket lättare, det som innan var en tung sten i bröstet är nu som ett gruskorn. Det finns kvar men bördan är inte lika tung.
 
Och bla bla.. nu ska jag allafall möta Sara och sen blir det party. Sen stockholm i morgon WOHO!!

En vimmelbild från en fin krogenrunda, med kära  Jens!


Kommentarer
Postat av: Erika

vilken jacka du menar för inlägget du skrev i är bara döpt till "onsdag" och det är många onsdagar som jag lagt upp outfits :-) Du får gärna specificera dig vilken du menar så kan jag kanske hjälpa dig. Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-09-05 @ 10:47:22
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0