lite skönt,

hej hej, nu sitter jag här ännu en gårng. Jag är med Östvik som kom förbi och visa upp sitt nylle. det ser FÖRJÄVLIGT ut, haha! MEn man får ju skylla sig själv måste jag då säga. Han ser ut som en blanning av adolf hitler och Rudolf med röda mulen. Han sitter och beklagar sig över både de en och de andra.

Fredagen var jag på KlubbG, det var bra, kan dock ha haft roligare men ska inte klaga. Jag gjorde inget för att ha så kul heller. Jag orkade bara inte så.

Lördagen var jag så sjukt rutten kom hem vid tolv, gick upp bytte om till mys kläder sen la jag mig i soffan. Och jag rörde mig inte där ifrån förens mamma skulle ha sjkus till stan, passade på att plocka upp en kebabtallrik åt den i soffan låg där somnade vid tio. Mamma ringde och ville hem vid 23tiden så upp igen hämta henne. Hem och la mig i soffan somnade i den också vaknde upp sju imorse och la mig i sängen.

Men det var så jävla skönt. Nu ska det pluggas lite och städas sen en kaffe med kim?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0