´Maybe life is a song but you're scared to sing along,

Inga jobbiga dagar alls, inte alls. på två dagar har jag haft två lektioner. Klagar icke.
Och i dag gick jag så långt att jag tog på mig mjukisar, ett för stort linne och ett par feta skor, jumpa skor som jag lyckades hitta längs, längst in i en garderob. Jag minndes inte ens att jag hade dem. Jaja, såg ut som en knarkare men var i skolan/stan i ca 1,5 timma så inte så många hann bli förpestad av min åsyn.

Var på tuna park i går, gick dit med inställningen att jag skulle hitta mig ett par nya lovers (skor) men hitta bara ett par som jag vart lite sugen på så jag väntar med skor, köpte dock ett par byxor och en maskara. Men Jag har så svårt att hitta byxor, antingen är de förstora i midgan eller förstora  över rumpan aldrig bra, men dissa satt perfect i rumpan OCH midjan men inte vid benen men min mor ska hjälpa mig och kolla fall det går att så, för jag gillade de så mycket. Min maskara är jag också väldigt lycklig över, alltid skönt med ny.

Jag borde sätta igång att plugga men det är så mycket så vet inte vart jag ska börja.

Svenska; Rätta uppsats, läsa igen två häften och arbeta men alla övningar där i, skriva ett tal.. någonting mer?

HVK;
Skriva uppstas om frisöryrkets gång.

Stil och kultur historia
; Uppsats om vad vet jag icke, (heter ämnet så?)

Samhäll;
läsa och svara på antal frågor (tror jag om jag fatta det rätt)

Natur;
Göra några uppgifter i ett häfte.

Det kompiska med allt är att jag vet nätt och gämt vad det är jag ska göra i nästan alla ämnena. Humm.. illa! Kanske ska börja nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0