nervös?..... nej varför?,

Det är fan helt sjukt!

Igår i skolan så hade vi kundpass, det började vid halv nio. Jag kom till skolan går in på datorn för att kolla om jag har kund men nej då har jag värdinna. Jag hatar att vara detd et är så sjukt tråkigt.
För er som inte vet vad det inte bär så ska jag förklara för er som vet hoppa över det här,

Iskolan när vi har kundpass så kan det bli väldigt stressigt och mycket att göra. Så då brukar vi alltid ha en som är värdinna. Det går ut på att hon inte har någon kund, hon hjälper de andra i klassen som har kunder om det behöver, tex riva folie, blanda färg, dra slingor i sling hätta osv Men om e inte börhöver hjälp så fixar de med hand dukar, kaffe, i köket plockar fram grejer innan kundpasset, låser upp skåper och motsatsen när det är slut.

Men så var jag det då i går och det var så segt typ inga (inga var det inte men väldigt få än vad det brukar va)kunder, så fanns inget att göra, så jag plockade bara massa skit sprang in och ut och satt och glodde in i väggen.  Segt! Men när klockan böjade närma sig lunch så började jag få ont i hvudet. Efter vi hade ätit så gick vi tillbaka till frisör och fixa och dona med håret och sminket (klassfota vid 4). Jag börjar då få rikigt ont i huvudet men inget man dör av ju.  Vi klippte på våra docker på lektionen sen efter halva så var det kort, jag och Olivia kunde inte hålla oss från att vara oseriösa som vanligt, vi fuckade oss totalt och jag ser värre ut än någonsin, fick inte så på rätt sida fick inte så hur jag vill fy. SÄMST men emn sak samma!
När vi kom tillbaka till frisöer efter kortet så skulle vi föna och då känndes det som om mitt huvud skulle praktisttaget sprängas men tänkt en timma kvar det kan jag stå ut med.  Jag gjorde lite tappra försök till att föna men pga huvudvärken så såg det ut som skit, ahhah (vilken seiös dag alltså)
Satte mig på bussen åkte hem och väl hemma så tog jag mig ett glas vatten en köttbulle macka och gick och la mig i sängen åt upp det satte på en film och somnade, klockan var då 18,30!

Jag vaknade nu av väckarklockan 8.30! Jag sov i 14 timmar och vaknade inte ens självmant... sjukt fan!
Men ja vet att jag var sjukt trött jag somnade på lektionen igår när min läratre stod och snackade... illa inte första gången den här terminen liksom.
Jaja nu är det praktik som har kommit till att ble en av de roligaste dagarna i veckan, som jag förut avskydde.
Tar bilen dit idag också så det bli soft slipper sitta på bussen i tusen år. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0