och nu fattar jag... INTE,

Och jag bara känner hur ångesten komemr krypandes upp längs ryggen.
Jag bara avskyr hösten likadant varje år, man börjar skolan, det blir bara mörakre och mörkare, sen blir det bara kallare och kallare, sen börjar alla plugga och mitt i där sitter jag och ser förvirrad ut... suckar!
Vad ska man gör`? det är samma visa varje år, man tycker ju att man borde bli van eller att man borde lära sig hantera allt, inte jag allafall.
Nu ska jag åter gå till sängen, för lite tv MYS! fick mig bara lust att plasera mig vid datorn ett tag, så varför inte slänga in yttligare ett meningslöst och ur dumt blogginlägg?

Just nu har jag en INTRESSANT sms-komversatition med sara... är det normalt det vi diskuterar? Svar ja men är det normalt att prata med varanda om det? svar.. vet inte..
Tåls att tänka på, men jag älskar när jag ochs ara får våra skumma diskutioner som vi får ibland.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0