omg,

chill dag i skolan i dag, började med att hade muntligredovisning i samhäll. Sen vidare till att jag esam hade naturkunskap B, INGEn ur min klass har det så fick sitta själv med massa andra, får vell bli en utmaning till min socialakompitens. hehe. Efter det fick jag vandra runt själv på skolan ett tag för fab 5 var inte på skolan eftersom de hade håltimma så drog de till Tuna. Men sen kom vi till sista och det jobbigaste ämnet jag har, vette fan ens vad det är .... JO stil och...bla bla historia någonting. Men när vi kom dit så var det möte om IDRE så slapp den lektionen.
Jag och Johanna är grymt sugna på att åka med men whata fuck måste ha bestämt sig innan fredag, kortvarsel? ÖHM JA!

Jaja nu fuck this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0