this is the end of an era,

Fredagen vart det party, lite hårdare än jag tänkt mig men fuck that! Jag hade kul allafall.
Men en tidigmorgon vart det dagen efter. Nio åkte vi från Eskilstuna Jag och Sara liftade upp med mina föräldrars vänner. Var uppe i stockholm kolockan tio, mycket skönt jag och Sara beslöt oss för att sätta oss på någe fik  för en morgon kaffe eftersom Sara och jag var inte i topp skicket just då. Vi sov båda ca 3timmar.
Det var super mysigt att sitta på uteserveringen så tidigt inga affärer hade öppnat än.
När butikerna väl öppnade så gick jag och Sara runt och kolla på lite skit gick sedan in i en secundhand butik och provade massa fula klänningar som vi sendan skrattade söndrer oss åt, vidare in i en skämtbutik och kolla massa skit där.
Sendan sätter vi oss utanför sture gallerian, och där sitter vi och ser på en gubbe som inte var inte var i det bästa mentala tillståndet. Han går runt utan för med en korv i handen som han viftar på och kollar runt på cyklarna som står där. Efter ett tag börjarnan vandra/vingla framåt sammtidigt som han viftar med korven. Men utan för resturangen ställer han sig och... spr och han spyr inte lite heller!!
Jag själv som ser skiten komma upp ur käften på han spyr nästan själv! JAg KLARAR INTE AV SÅDANT!
Efterd et vinglar han snabbt där ifrån.
Yttligare ett tag senare går en man fram till en kypare och ber han ta bårt spyan, en liten yngling springer fram med en hink vatten och själjer bort skiten.
intresant?

Efter det så gick vi till en studio för att bli sminkade och fotograferade av  proffs. Det var en speciell upplevelse. Det var bara jag och Sara. Tog lite bilder var för sig och sen tog vi några till sammans.

Orkar inte skriva så mycket är se och stressad så bilderna nedanför får tala för sig själva:
 
Sara valde glass före kaffet, för  att lindra halsen.

Jag valde så klart det jag MÅSTE ha på en fin baksmälla, kaffe serverat åt mig och en cigarett på det




Kläderna som vi provade och skrattade åt?

skämtbutiken,

Vandringen till studion,

Och nu fotografierna vi tog!












Nå fina va?


och nu tillbaka till verkligheten,



























Tåget hem.

Jag somnade så klart

Det gjorde inte sara!

Det var det mycket bilder men inte så mycket text så. Och nu jag har laddat med vänner IGNEN  så ska firra mig någonting gott att äta förhoppningsvis så finns det hemma så slipper jag lämna hemmets trygga famn, troligen inte... Någon som kan komma med chips? (lat?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0