Ni kan ju inte hatt kul,

Hade en super dag i går, Börja med att jag försov mig med 15min men ingenfara klassen hade knappt hunnit börja. Hade bara två lektioner men på den sista då vart det för mycket.. sååå jävla tråkig kurs och min trött het och den otroligt ointresanta filmen somna jag och det vvart ju jubel från mina kära vänner som tog några ytterst fula bilder på mig vaknar av att folk börjar röra på sig. Åkte hem och somna i soffan.
Ficks ms av Andras som undrade om jag ville komma  hem till han på adjö typ. Och själv klart jag i mitt nyvakna skick firrar till frillan lite och åkter hem till han.  Där björds det på tårta, mycket god. Vi satt hos där ett tag drack några öl och snackade.  Men måste säga när vi skulel gå så vart det jobbigare än jag trodde att säga hejdå, har ämdå haft sjukt kul med denna kille och jag kommer nog sakna han mer än jag själv anar än.
Jag blev inslängd i bagaset och sen ner mot staden. Vi gick in på harrys men där insåg vi att lyckan inte skulle komma så vi vandrade istället till Nybron. Träffade en den trevliga människor. Jag drack inte alls mycket den kvällen 4 öl tror jag det blev och några sippar från några drinkar mer än så vat det icke.


Så jävla trött, bjuder på bilden

I dag var det dags för klippning/färgning av Olle. Det var så nervöst men kan ju tänka mig hur det då var för henne. Jag var så rädd att det skulle bli fel och att hon inte skulle gilla det. Men allt slutade väl mer än väl till och med. HON VART SUPER SNYGG!
Fyfan va jag är bra. hihi!


Hitta ingen bättre före bild


Jag genomgick också en förvanling. Förstår mig inte på mig jag gör sådana konstiga saker när jag är förbannad. Jag färga håret orange i vintras, jag möblerade om i mitt rum skit fult, Jag tar promenade jätte långt sen ongrar jag mig att det var så långt och nu detta.




WTF!?

Jag ångrar mig alltid men nu får det vara så här ett tag, sen blir jag blond igen det kan jag lova.

Matilda hade sin dator  med i skolan så tog några fula bilder med camen.



Oj vad mycket bilder det vart nu. hehe sak samma det är kul Nu ska jag till jocke och överaska han med en påse chips och mitt nya utseende, nu kommer inte jocke och jockes pappa kunna tema mot mig om min blonhet , haha!

FUCK YOU!

 


Kommentarer
Postat av: matilda

FYFAN VA FINT FILIPPA !! lovar det var sjukt snyggt. <3 måste se

2009-09-03 @ 20:47:34
URL: http://matildalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0